Mini szalma...

Mit kezdjünk,ha kapunk egy csomó mini szalmát... Zsuzsa lepett meg ezekkel az aprócska szalmákkal...nagyon örültem...köszi drága Zsuzsa!
Extra vékony tűt kell beszerezni,ha véletlenül nincs......és íme egy ötlet...tőlem!
Ha van neked is ötleted,vagy esetleg mintád mini szalmára....örömmel venném,ha megosztanád velem!



Megjegyzések

  1. Szuper lett! Látszik hogy tele vagy ötlettel! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon szép! A színei is csodásak, az egész úgy ahogy van imádnivaló!
    Én Ande karkötői után kaptam ihletet, csak rövid szalmával csináltam a türkiz-bronzosat innen: http://andegyongy.blogspot.com/2008/10/mg-mindig-szalmk.html, és itt is egy szép: http://andegyongy.blogspot.com/2008/10/szi-sznkavalkd.html

    VálaszTörlés
  3. Aranyos vagy Cimbilimbi...köszi a tippet!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!!Tényleg nagyon aprónak látszanak,szerintem még nem is láttam ilyet.Mekkorák?Jó vékonyak,nem lehet valami egyszerű fűzni!

    VálaszTörlés
  5. Ezek a szalmák 2mm-sek!
    Még én sem láttam ilyen aprócska szalmákat!
    Köszönöm lányok,hogy be néztetek...mindig örülök a látogatásotoknak!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések