Kicsit tovább gondolva...

Fehér csipke megbolondítva egy kis rózsaszínnel......


Megjegyzések

  1. NAgyon csinos!
    (Nekem is szükségem lenne egy ilyen kézre. Hol szerezted?)

    VálaszTörlés
  2. Megint egy gyönyörűség jött ki a kezeid közül, nagyon jól mutat!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik így is. Bocsi, hogy eddig nem jelentkeztem nagyon szépen köszönöm a mintát!
    Az előbb álltam neki hófehérben.
    Azt hiszem több is fog születni belőle.

    VálaszTörlés
  4. Köszi LÁNYOK a látogatást....Panka...a legtöbb ajándék boltba láttam...kezet!
    Az enyém nagyon régi...:)

    VálaszTörlés
  5. Örülök Jutka,hogy bejön a minta....azt hiszem nálam is születik még jó néhány!

    VálaszTörlés
  6. Finom, nőies, mint egy igazi csipke! Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm... én is arra gondoltam, és láttam is itt helyben, de a tied nagyon jó, hogy fekvő kézfej, még karkötőt is lehet rá rakni. Én a gyűrűimnek kerestem eredetileg olyat, mintha egy almát tartana, s függőleges az alkarja.
    Mégegyszer köszi!

    VálaszTörlés
  8. Meseszép ez a "formátum"...az enyém még csak
    félkész...és 15/0 gyöngyből csináltam 8/0 -al,
    de ha lehet lopizom az ötletet és befűzöm én is
    a közepét!A színe elkápráztat!

    VálaszTörlés
  9. Ez valami meseszép!!! Szeretném, ha én is megkaphatnám a mintáját. Lehetséges? Köszönöm: banfalvi.betti@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. ez nagyon szep lett gratulalok,legszveseben kivennem es a csuklomra tennem,had gyonyorkodjek benne kozelebbrol is

    VálaszTörlés
  11. Nagyon finom-nőies darab!És pont jól áll neki az a csöppnyi rózsaszín!Nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  12. Bocs lányok most nem tudok mintát küldeni...kórházban vagyok!
    Szerencsémre a szobatársamnak van laptopja...:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések