Saját műűű...

Az előző munkám alapján született ez a karkötő....azért még van mit finomítani rajta.....vannak hibák,de a következőnél kicsit másképp fogom fűzni!
A kísérlet folytatódik.......próba fűzés:)




Megjegyzések

  1. Köszi Krisztina a látogatást...hogy állsz a vizsgáiddal!?
    Drága Mézesmama....ha elmondom a fűzés menetét és valaki az alapján le tudja rajzolni az jó volna!

    VálaszTörlés
  2. Megpróbálom!
    1-lépés: 36db 11-es kásával kezdünk..kört alkotunk összekötjük a damilunk
    2-lépés: 1 darab 15 gyöngy mellé felveszünk 4-es cseh kását és még egy 15 gyöngyöt....minden 6.szembe szúrunk....és ha nem számoltuk el magunk akkor a kiindulási szembe fejezzük be.Jól összehúzzuk!
    3-lépés:minden 15-ös gyöngy közé fűzünk még egy 15-ös gyöngyöt,így 3 szemes pikó lesz a két 4-es gyöngyünk közt.
    4-lépés:a pikók középső szemébe öltünk felveszünk 5 szem 15 gyöngyöt utána vissza öltünk egy szemen így már a következőnél 4 szemre van szükségünk...értelemszerűen a kört bezárva az utolsónál már csak 3 szemre van szükségünk.
    5-lépés a mintánk közepét 6 szem 11-es gyöngy felszedésével összehúzzuk.
    6-lépés: kimegyünk a mintánk szélére és minden 4-es gyöngy felett lévő 5.szemre középső szeméből indulva pikót készítünk...körbeérve a következő mintánk az egyik pikóból indul...egyszer 29 szemet szedünk fel a két pikó közt meg 5 szemet..így fojtatódig a mintánk!
    7-lépés a kész karkötőt körbe fűzzük 4-es csiszolttal!
    A türkiz zöld próba fűzés segítségedre lehet...
    Ha valaki ez alapján megfűzi.... megemelem a kalapom!

    VálaszTörlés
  3. Drága Marcsikám!
    Szerintem jól van leírva...de fotózva jobb lenne!A nagyobb baj ...milyen gyöngyökből van...és hányas damillal?Mind cseh gyöngy?..
    vagy csak az 5/0-ás,és az kb mekkora?3-4mm?

    VálaszTörlés
  4. Tudom,hogy fotózva jobb volna...majd ha hazajöttem a kórházból..akkor fotózok is!
    11-es cseh gyöngy
    15-ös tohó gyöngy
    4-es cseh gyöngy kell hozzá és 14 damíl!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó kis karkötő! Köszönöm a leírást is, lehet, hogy megpróbálom!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is nagyon tetszik, igazán mutatós darab- Minden elismerésem azoké, akik képesek valami egyedit, valami új mintát megalkotni.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű minta, szerintem medál is csodás lenne belőle!

    VálaszTörlés
  8. Nagggggyon jók!!! Mindkét színváltozatban!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép ez a karkötő, én nem nagyon látom benne a hibákat!:) Tényleg jó lenne lépésről-lépésre rajzolva, mert a leírás szuper, de úgy azért láthatóbb is lenne!:)

    VálaszTörlés
  10. Nekem is nagyon tetszik, ahogy a legtöbb műved! Én is próbálkozom a fűzéssel, de még nem jöttem rá mire érdemes a leginkább fűzni, hogy ne legyen egyenetlen a végeredmény. 2 féle damillal próbálkoztam idáig, de egyik sem tökéletes. Te milyen damilra fűzöl? Elárulod?
    Üdv: Betty

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések